¿?
Fa algo menys d'un any que sempre menjava sempre, correcte, ni massa ni molt poc. Des de fa mig any o aixi mai tinc gana, segons els meus pares menjo poc, si que a vegades em noto una mica marejada. Les meves amigues diuen que ho faig per aprimar-me, tot i que jo no ho he fet consientment, me aprimat però poquissim. A que podria ser consequencia que mai tingui gana?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
M'alegro de que hagis escrit al consultori. Pel que m'expliques ja fa força temps que tens poca gana. Molts cops pot estar relacionat amb les nostres emocions. T'estava passant alguna cosa en aquella època o ara? Si tots et diuen que menges massa poc significa que tenen raó i més si has notat que a vegades et mareges. Penso que seria important que vagis al metge acompanyada dels teus pares i que pugin esbrinar que està provocant que mengis poc.
Veus alguna relació amb la idea de voler perdre pes? Molts cops acabem fent coses i no en som conscients, no et sentis culpable. El més important és buscar una solució i estic segura que si has escrit és que vols fer-ho perquè estàs preocupada.
Et deixo també la pàgina web de l'Associació per si vols venir un dia amb els teus pares. És www.acab.org
Podries dir-me el teu pes i la teva alçada?
Una abraçada bonica!
Espero la teva resposta ;)
Carlota López Ballestar
Psicòloga