Ungles
Hola, magradaria ferme les ungles pero no se quin es el millor metode, se que hi han les postisses, gel, permanents pero tampoc se com va del tot. I com que porto lentilles tampoc les vull molt llargues perque amb rascaria lull pero aixo ja seria cosa de comentaro quan mu fagin. Aixi que vull saber info dels tipus i com va
Gracies.
Lídia Planas

Hola bonica,
Hi ha diferents sistemes d'ungles, però si portes lentilles t'aconsello que descartis les ungles postisses (ja siguin acríliques o de gel), ja que no són gens pràctiques en aquest sentit.
El que sí que, per exemple, et pots fer és una manicura amb esmaltat permanent, que és un producte que té una durada d'uns 15 dies. Es fa sobre la ungla natural i la veritat és que et quedaran unes ungles molt boniques i brillants. Ara, a l'estiu, és una manera súper còmoda de portar les ungles ben cuidades almenys durant un parell de setmanes.  A més, si ho vols, l'esmaltat permanent també es pot fer als peus. Als centres Depiline oferim aquests 2 serveis, que tenen molta demanda entre les nostres clientes. Si vols saber el teu centre més proper el pots consultar a http://depiline.com
">
Bé, si desitges més informació, ja ho saps, aquí estem.
Una abraçada!!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.