No se que fer! Ajuda
Hola! Be fa cosa d’un mes vaig fer-ho per primer cop amb un noi 4 anys més gran que jo (21 anys) i es va trencar el condó jo hem vaig possar molt nerviosa encara que no s’hagues corregut dins hi havia possibilitats de que hem quedes embarassada total que el noi va pasar de mi totalment deia que no era necessaria la pastilla del dia de despres pq era molt dolenta i era molt improbable que hem quedes embarassada, jo me la vaig pendre igualment i el noi es va portar fatal hem deia que tenia masses coses al cap com per preocuparse de aquestes coses, que era una tozuda per pendreme-la… Unes sematnes més tard un dia vaig començar a sangrar bastant, havia tingut un abort, es veu que vaig vomitar unes hores despres de pendrem la pastilla i la hacia expulsar del mes cos, jo pensava que era algo normal pq auesta pastilla et provoca canvis al organisme. Aquella mateixa tarda vaig intentar parlar amb el noi en persona li vaig dir que havia passat i ell simplement va donar mitja volta i va marxar, sense dir res, simplement hem va deixar alla tirada. Ara els dos estem treballant al mateix lloc pertant l’haig de veure cada dia jo passo d’ell si ens veiem el saludo pero res més, pero no ser que fer pq jo intento pasar d’ell igual que ell va pasar de mi en un moment important pero ell, solament busca baralles a la minima que pot es posa a discutir amb mi per gilipollades i jo puc no estar parlant amb ell o fent coses i ell ve i em comença a liarme pollos ( a barallar-se amb mi) devant de tothom o l’altre dia estavem amb els nostres amics tots junts i quan vam marxar els hi vaig donar dos petons a tots menys a elll i quan ja estaba marxant va començar a dir-me eiei i el meu peto on esta?
No ho entenc sincerament hi ha vegades que pasa de mi com de la merda fa com si no existís i en canvi hi ha vegades que hem comença a picar o a barallar-se amb mi sense cap motiu o simplement a demanar-me petons.
Estic molt tipa d’aquest tema e pasat una molt mala temporada i ell simplement a passat de mi i no m’ha ajudat en res jo solament vull ovlidar-ho tot i fer com si res com si no existís pero ell fa aquestes coses que no hem deixen seguir endavant amb aixo.
Que puc fer? E inentar parlar amb ell i dir-li que passi de mi pero no hem fa cas.
Moltes gracies!!
Laia Sala

Hola noiaderosa,
Tu mateixa dius que aquest noi t'ha tractat molt malament i que no ha sigut capaç d'afrontar aquesta situació. A més a més, t'increpa a la feina i et provoca situacions desagradables... I això no es pot consentir!
No fa falta que parlis més amb ell, fa veure que no ho entén, així que et tocarà actuar. Posa distància entre vosaltres dos, intenta no saltar quan vingui a buscar baralla i, sobretot, envolta't d'amics que coneguin la situació. Si ell veu que no reacciones, que et mostres impassible davant seu i que res del que faci cridarà la teva atenció, haurà d'entendre que ja no forma part de la teva vida i ho haurà d'acceptar.
Manten-te ferma en aquesta decisió i, si ho necessites, demana ajuda als teus amics o als teus pares. No pots seguir vivint amb una persona que et tracta així, no creus?
Una abraçada! i molts ànims!!!
Laia Sala
@teràpia25