Preguntes
Hola, tinc unes quantes preguntes.
1» En la meva primera relació sexual es millor posarme lubricant?
2» Si ho faig amb les ungles llargues ( de gel ) es probable que si toco el condo es trenqui, es mes recomanable no portarles llargues?
3» Que es el peeting? Es com tenir relacions sexuals pero sense penetracio? No ho entenc molt be
4» El punt G de la dona. Sestimula posante els dits i tocant la paret que esta al lloc contrari de lanus, o es el clitoris.
5» Quins condons recomaneu mes per la primera vegada? Sabors, temperatura, normals..
6» A lhora de fero pots si tens caca? osigui imaginat que estic a algun lloc i amb ve caca i ma la aguanto, la caca no torna a dalt es queda mes cap a baix. Si es queda molt aprop de lanus i llavors pot haveri penetracio??? (Per el forat de la menstruacio)
7» Pel primer cop on es millor, al llit, sofá, taula..??
Moltissimes gracies. Son moltes preguntes, espero no molestarvos
Mariona Busto

Hola violeta20!
1. "En la meva primera relació sexual es millor posarme lubricant?" Doncs si estàs prou excitada i dónes temps perquè el teu cos s'exciti, segurament no et farà faltar fer servir lubricant, ja que la teva vagina lubricarà de forma natural.
2. "Si ho faig amb les ungles llargues ( de gel ) es probable que si toco el condo es trenqui, es mes recomanable no portarles llargues?" Pots portar les ungles com vulguis i t'agrada, l'únic és que heu d'anar amb compte a l'hora de manipular el preservatiu per no fer-lo malbé amb les ungles. Si aneu amb cura, no hi ha cap problema.
3. "Que es el peeting? Es com tenir relacions sexuals pero sense penetracio? No ho entenc molt be" El petting és practicar sexe sense penetració. Inclou les carícies, els petons, el fregament dels genitals amb la roba posada o en roba interior, la masturbació...
4. "El punt G de la dona. Sestimula posante els dits i tocant la paret que esta al lloc contrari de lanus, o es el clitoris" El punt G i el clítoris són coses diferents. Si agafes un mirallet i observes la teva vulva podràs localitzar el teu clítoris:
El punt G està a l'interior de la vagina:
5. "Quins condons recomaneu mes per la primera vegada? Sabors, temperatura, normals..." Doncs recomanem aquells que estiguin comprats en establiments autoritzats (farmàcies o supermercats, per exemple). La marca o el tipus, el que vosaltres preferiu, però per començar amb uns de "normals" ja està bé!
6. "A lhora de fero pots si tens caca? osigui imaginat que estic a algun lloc i amb ve caca i ma la aguanto, la caca no torna a dalt es queda mes cap a baix. Si es queda molt aprop de lanus i llavors pot haveri penetracio??? (Per el forat de la menstruacio)" Sí que es poden mantenir relacions sexuals encara que tinguis caca... de totes maneres, millor que vagis al lavabo abans per fer pipí i caca, així estaràs més tranquil·la i no hauràs de patir per aquests temes.
7. "Pel primer cop on es millor, al llit, sofá, taula..??" Per la primera vegada és important trobar un lloc on pugueu estar tranquils, sense possibles interrupcions i on pugueu estar còmodes. Així doncs, vosaltres decidiu quin lloc compleix aquests requisits! ;)
Esperem haver respost als dubtes que ens platejaves!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat