Situació nova
Bon dia,
Fa uns dies el meu novio i jo vam voler mantenir relacions sexuals per primer cop. No haviem fet gaires preliminars i ell no té experiència en aquest àmbit. A l'hora de la penetració cap dels dos ho va aconseguir.
A més a més, no sé si perquè estava nerviós o si és per algun altre motiu (perquè era el primer cop que li veia), no crec que la tingués suficientment dura, el qual òbviament influeix.
Què hauria de fer per poder mantenir relacions? Li haig de donar més importància al segon punt?
Moltes gràcieees :)
Helena Angel

Hola Lauraperniaa,
No li has/heu de donar importància a res del que va passar, és la primera vegada i contràriament al que es creu, la primera vegada acostuma a ser com va ser la vostra. No naixem sabent què s'ha de fer, estem nervios@s i tenim unes expectatives de com esperem que sigui.
En pròximes ocasions intenteu estar tranquils, parleu del que us preocupa, del que us agradaria, del que no us agradaria, de les pors i neguits que tingueu, etc... i la pròxima vegada, veureu que serà diferent, no sabem si millor o pitjor, serà diferent.
Intenteu relaxr-vos, estar tranquils i sobretot comuniqueu-vos en tot moment com us sentiu.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat