Duda
Hola, he intentado tener relaciones con mi novio pero no podemos porque me duele mucho y no se que puedo hacer para que no me duela tanto o si eso es normal y no hay forma de evitarlo.
Gracias!
Helena Angel

Hola Anónimo,
Si anem amb molta por, és habitual que estiguem tenses, i encara que no
t'ho sembli la teva musculatura vaginal també es tensarà dificultant la
penetració o fent que aquesta sigui dolorosa. Per tant, és molt
important que aneu amb calma i tranquil·litat.
La nostra
recomanació és que no aneu directament a la penetració. Jugueu mooooolt
abans, doneu-li temps al vostre cos perquè s'exciti, i no vulgueu
córrer. Si ho intenteu i veieu que fa mal, pareu i
seguiu amb un altre joc (masturbació, sexe oral...), per provar-ho una
miqueta més endavant.
No oblideu que l'objectiu de les relacions sexuals ha de ser gaudir del moment i passar-ho bé! (Sempre amb les precaucions de salut preses).
Si tot i
així veieu (o veus) que et fa molt mal, et recomanem una
visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar que tot està correctament i
amb un fisioterapeuta de sòl pelvià per detectar possibles contraccions de la musculatura pèlvica.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat