No sé com fer-ho
Holaaa,
Sóc una nena de 13 anys i tinc dubtes sobre la depilació.
El cas és que faig natació durant l'hivern i vaig molt sovint a la piscina a l'estiu, però és que tinc molts pèls al púbis i alguns a les ingles.
A vegades a casa em tallo una mica els pèls púbics amb les tisoretes de les ungles i després les rento amb aigua i sabó per què quedin netes.
El problema és que em tornen a créixer molt ràpid i em fa cosa que ara a l'estiu si vaig a la piscina i jugo a un joc de cartes assentada amb les cames plegades s'em vegin els pèls...
Una altra cosa que us vull dir és que no m'agradaría gaire anar a un centre de depilació, ja que tampoc em faria gaire gràcia preguntar-li a la meva mare, per molta confiança que tinguem...
Gràcies per la vostra ajuda!!!
Lídia Planas

Hola bonica!
Un dels tractaments més efectius per a la zona que ens comentes (ingles i pubis) és la depilació amb cera. Aquesta és la manera que, de forma progressiva, va debilitant i eliminant el pèl. Nosaltres, a Depiline, no recomanem fer-ho amb tisores ja que l'únic que aconseguiràs és l'efecte contrari, que el pèl creixi encara més fort.
En cas que et faci cosa (com tu dius) anar a un centre d'estètica pots provar les cremes depilatòries, que pots comprar a qualsevol supermercat. De totes maneres el nostre consell és la cera, ja que es tracta del mètode més eficaç per debilitar el pèl.
Bé, encantada d'haver-te pogut ajudar. Qualsevol altra consulta ens la pots fer arribar. Si ho vols també pots visitar algun dels centres Depiline i les nostres assessores et poden aconsellar en persona sobre la depilació.
Una abraçada guapa!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.