Pestanyees
Hola, tinc les pestanyes molt rectes, he provat tota mena de rimels i sempre faig servir l'arrissador perquè se'm quedin amunt, pero al cap de 10 minuts les torno tenir rectes i no m'agrada gens... Hi ha algun truc perquè aguantin més o no té solució?
Gracies, m'encaaanta aquest apartat!
Lídia Planas

Hola guapa,
Per aconseguir que les pestanyes tinguin l'aparença de més llargues a Depiline et recomanem el servei de permanent de pestanyes. Notaràs un efecte d'ondulació a les pestanyes i, alhora, la teva mirada ressaltarà més. La permanent de pestanyes té una durada aproximada d'uns 3 mesos.
També, si ho desitges, pots combinar-la amb el tint de pestanyes, amb el qual aconseguiràs una mirada encara més lluminosa. El tint de les pestanyes també sol durar uns 3 mesos.
Bé, així que ja ho saps. Si ens vols passar a veure les nostres professionals estaran encantades d'aconsellar-te sobre tot allò que et pugui interessar.
Gràcies per la teva consulta.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.