Maquilladora
Hola! He vist que la Lídia Planas és maquilladora professional i no sé si hi ha més persones aquí com ella.
El cas és que a mi m'agrada molt el món del maquillatge i l'estètica. Actualment faré 2n de batxillerat i no sé què estudiar d'aquest món. El grau que podria fer és el superior d'estètica i no em criden l'atenció els massatges i coses semblants.
Resumint: No sé què estudiar relacionat amb aquest món.
Preguntes:
1. Què s'ha de fer per ser maquilladora professional?
2. Els cursos de maquillatge he sentit que no estan gaire considerats, és veritat?
3. Quins tipus d'estudis de maquillatge hi ha i quines sortides hi ha amb cada un.
Gràcies amors!
Lídia Planas

Hola guapa!
Si el que t'agrada és el maquillatge, pots buscar una escola especialitzada on et podràs treure una titulació específica en aquest àmbit.
Segons l'escola, els cursos poden ser més o menys complets. Nosaltres t'aconsellem un curs complet en el qual es tractin temes com el visagisme, caracterització, maquillatge per a fotografia, televisió, entre d'altres.
Nosaltres no creiem que els cursos de maquillatge no estiguin gaire considerats, però sí que és veritat que tenint el títol d'estètica les oportunitats laborals poden ser més àmplies.
Amb un curs complet de maquillatge pots trobar oportunitats com ara mitjans de comunicació, cine, etc. Amb cursos més bàsics les possibles feines poden ser en centres d'estètica, maquilladora d'alguna firma de maquillatge, o bé, formadora de maquillatge d'alguna firma en concret.
De tota manera, si necessites més informació, nosaltres podem mirar de recomanar-te algunes escoles especialitzades, així podràs consultar els cursos que ofereixen i escollir el que més encaixi amb les teves inquietuds.
Esperem haver-te pogut ajudar!
Un petonet!!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.