vull que em creixi el cabeelll
Holaaa, us explico el meu problema. Fa dies setmanes em vaig tallar el cabell mot curt per sobre dels ombros i escalat, i abans el portava bastant llarg (una mica per sota del que seria el sostenidor). I ara me'n penedeixo. Necessito que em creixi perquè no em puc fer ni una cua i com que faig gimnàstica i començo d'aquí una setmana i mitja doncs serà molt incòmode.
Teniu algun producte o consell perquè em creixi molt ràpid?? Ja he provat de tot, fer-me massatges, posar-me cap per avall, posar-me olis calents, mascarilles Caseres i de tot que he trobat per youtube. No sé què fer siusplaau ajudeu-mee
Moltes gràcies per la vostra feina😘😍
Lídia Planas

Hola guapa!
La veritat
és que el cabell sol creixer un o dos centímetres al mes, pots ajudar-te amb
remeis casolans, tot i així, el procés continua sent lent.
Nosaltres et
recomanem pensar en un look amb el cabell recollit i que sigui ben modern. Pots
provar les trenes boxer o tribals, aquest estiu es porten molt i et permetràn
fer gimnàstica amb total comoditat. A més a més, el manteniment és molt
senzill, cada setmana hauràs de desfer-les i fer un bon rentat al cabell,
després podràs tornar a fer-les i a gaudir de l’estiu!
Molts
ànims, ja veuràs com ben aviat tornaràs a tenir el cabell com a tu t’agrada!
Un
petonet!!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.