Desfer-me d'ell en els pensaments!!
Hola, primer de tot moltes gràcies per fer la feina que feu.
Porto alguns mesos enamorada d'una persona. Jo crec que estic obsesionada ja que sempre que puc passo pel lloc on treballa només per poder veure'l, esborro converçes de whatsapp per poder tenir la seva foto de perfil del primers... Hi ha confiança entre nosaltres però, ja té novia. Com puc deixar de pensar en ell? No digueu no anant-lo a veure perquè és impossible ja que treballa en un bar on hi anem algunes vegades a sopar amb la meva família.
Moltes gràcies, seguiu fent la feina que feu.
Laia Sala

Hola bonica,
Sembla que estàs vivint un amor platònic, no? En primer lloc ell ja té parella i per tant, ja ha pres la decisió sobre la persona amb qui vol estar.
Per altra banda, la teva atracció/admiració cap a ell neix d'observar-lo i de parlar-hi poc. No el coneixes realment, sinó que estàs enamorada de la imatge que t'has fet d'ell. Això és molt habitual en els amors platònics (on no necessites que la relació avanci més). Valora realment si et sents a gust amb aquesta postura o si prefereixes començar a passar pàgina. Tu decideixes quan vols començar a oblidar aquesta història per poder conèixer altres nois que siguin molt més "reals".
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25