Ajuda
Hola es perque tinc un amic meu que li agrada una noia pero a aquesta noia li agrada un altre nen i el meu amic vol saber com conquistarla i m ha demanat ajuda, jo he mirat tooootes les webs i videos sobre el tema incluits articles d adolescents.cat pero no serveix de res.
Jo ja li he dit q sigui ell mateix pero hem diu q nescesita més consells m en podeu dir alguns??
Moltes gracies sou els millors!!!
Laia Sala

Hola!
Estic d'acord amb tu: plats bruts és molt guai!!!
Pel que fa al teu amic, també tens raó: ha de ser ell mateix i acceptar que no pot agradar a tothom i que no pot obligar a ningú a enamorar-se d'ell. Si aquesta noia no sent atracció per ell.... serà millor que comenci a oblidar-la per evitar fer-se més mal, no creus?
No és fàcil acceptar que no agrades a la persona que t'agrada, però forma part del joc de l'amor! Així que recorda-li quines qualitats té (per evitar que se senti malament) i deixa que mica en mica oblidi aquesta noia. Fes-li costat en aquest procés.
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25