Allisat
Hola,
Tinc el cabell llis però està molt encrespat pels tints, i cada cop que mel rento l' haig de planxar perque es veigi bé i ja casi no surto al carrer sense haver-me passat la planxa abans de sortir. Havia pensat en fer-me l'allisat de keratina, però hem van dir que amb l' aigua del mar i el clor de la piscina l' allisat no duraria gaire i sería llençar els diners. No sé que fer??? Necessito consell.
Lídia Planas

Hola guapa!
L'allisat brasiler el primer que fa és reconstruir el cabell danyat, després l'allisa. En casos com el teu, un tractament d'allisat et pot ajudar molt, per tal d'hidratar i regenerar el cabell en un primer pas i seguidament per aconseguir un cabell llis.
No pensis que és malgastar els diners, tot i que potser amb una sola sessió no aconseguiràs un llis perfecte, és molt important el procés previ de reconstrucció que et proporcionarà el tractament.
També cal tenir en compte que perquè el tractament sigui més eficaç és necessari utilitzar els productes de manteniment diari, que et proporcionaran al mateix centre on et realitzis l'allisat. A més a més, pots utilitzar un protector solar, per complementar el tractament durant aquests mesos d'estiu.
Esperem haver-te ajudat.
Una abraçada!!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.