Nostalgia
Lany que ve vull anar a passar 21 dies de colonies a londes, pero tinc por de trobar a faltar els pares tot i que tindre mobil. La por em ve de k els ultims dos anys que e anat de colonies u e passat fatal xk maborria i no em queien be les altres nenes tot i k vaig anari amb 2 amigues. Pero fa 4 anys i vaig anar i mu vaig passar molt be i a sobre eren mes llargues. Akest any no i e anat. Estic decidida a anar a londres 21 dies pero tinc por de tornar a trobar a faltar els pares. Com puc superar la por? Em recomaneu anari? De veriat i vull anar i lany que ve no podre per motius familiars, em fa tanta ilusio que ja i penso ara
Laia Sala

Hola!
Trobar a faltar els pares i enyorar-se és un sentiment molt comú quan marxes fora de casa. El nostre dia a dia, la nostra rutina, inclou el contacte diari amb aquestes persones, són a casa i són el que sempre hem conegut. Són la nostra zona de confort.
Està bé marxar uns dies de casa per trobar-los a faltar, per valorar com els necessitem i per aprendre noves maneres de fer les coses...
Si et fa respecte marxar tants dies... per què no marxes 15 dies? Així potser no se't farà tan llarg.
I si realment vols marxar els 21 dies, doncs fes-ho! endavant! i si tens por a enyorar-te, sempre et poden venir a fer una visita o tenir l'opció de tornar abans. Com ho veus?
Tota aventura comença amb una mica de por! perquè vol dir que surts de la zona de confort ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25