No sóc feliç des de fa un any.
Hola,
ben bé no se com començar, però principalment agrair-vos tot el treball que feu, m'agrada molt com ajudeu a tots els adolescents possibles.
Primer de tot vull dir que vaig caure en depressió ara farà un any i no he anat a classe cap dia. Òbviament amb aquest panorama m'he aprimat moltíssim i n'he suspès totes les assignatures. La meva família no posa cap mena de problema perquè jo n'hagi suspès, ho entenen.
Però volen que les recuperi totes pel setembre, i confien moltíssim en mi, igual que els professors. Jo se perfectament que és impossible que les aprovi, sempre m'ha costat estudiar i no aconseguiré amb el temps que em queda.
A part d'això ara ens hem canviat de casa i la meva mare decora l'habitació com vol, no ens portem gens bé i no estic per res a gust dintre de casa i aprofito qualsevol moment i excusa per sortir-ne.
Estic bastant perduda, perquè no se que fer ni a casa ni amb els estudis, perquè em fa molta por suspendre i fallar a tothom.
Gràcies.
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, no et posis tanta pressió a sobre. No estàs fallant a ningú! Entre tots esteu intentant que estiguis millor. Estic convençuda que aquesta pressió que sents de part dels teus pares, no deixa de ser una manera perquè trobis un objectiu i així puguis recuperar-te.
Des d'aquí t'animem a buscar ajuda professional, a posar-te petits objectius i a portar un diari dels "moments agradables". És a dir, fes una caixa bonica i escriu-hi cada dia una nota del moment més agradable que has viscut. Deixa-la a un lloc visible de la teva habitació, així serà un petit recordatori dels bons moments.
Per altra banda, pel que fa als estudis, intenta centrar-te en unes assignatures concretes (no les vulguis fer totes de cop) i dedica-hi una estona al dia. També pots demanar ajuda als teus pares perquè et posin un professor o professora particular.
I, finalment, pel que a la decoració, perquè no intentes parlar amb la teva mare i buscar una decoració que us agradi a totes dues per la teva habitació. Així fareu alguna cosa agradable juntes i potser us ajudarà en la vostra relació ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25