necessito ajuda
El problema es que mai me sentit be amb el meu cos i menys amb la meva panxa. H etingut molts problemes d'autoestima,faig bastant esport però no s'hem treu ni la celulitis ni la panxa.. Que hem recomaneu per tenir la panxa plana? Siusplau,gràcies molts petons!!
Alba Garcia

Hola bonica!
Em sap greu, però no existeix cap miracle per poder solucionar el que ens demanes. Dius que has tingut problemes d'autoestima... saps què seria molt positiu per ella? Poder acceptar el teu cos! Totes tenim una constitució diferent, i a vegades per molt esport que es faci, no s'aconsegueix solucionar aquella part del cos que no agrada... perquè en comptes de "odiar" la teva panxa, no li busques una cosa positiva?
Sobre la cel·lulitis... totes les dones en tenim! Fins i tot les models, el que passa es que les fotos les retoquen d'una manera espectacular!
Segur que la teva panxa és molt bonica! No ha de ser plana per ser preciosa!
La societat ens imposa un model de bellesa que és molt tancat i molt inaccessible. Amb això vull dir que no té en compte la varietat de cossos que tenim les dones, i que marca una figura que és gairebé impossible d'aconseguir. Perquè voler encaparra-nos en seguir aquest model, si podem viure la vida més feliç i sense tanta pressió estimant-nos tal i com som?
Espero haver-te ajudat encara que no t'hagi dit el que volies sentir...
Una abraçada :)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org