Preocupada...
Primer...se que aquesta consulta no hauria d'anar aqui, es de psicologia per he enviat ja dues per no tinc resposta i he pensat fer-la aqui perquè estic BASTANT preocupada
El que em "preocupa" es que porto ja més d'un mes volent morir i dues setmanes que més que morir vull suicidar-me, i no se ben be el perquè, tot i que una mica si... i doncs em procupa que pugui arribar a fer, vull suicidar-me però a la vegada no soc capaç ni d'intentar-ho....
Però no ho se, estic bastant procupada...
I si us he escrit es perque hi ha una part de mi que no vol suicidar-se i perquè necessito canviar l'opinio.
I desitjaria amb totes les meves forces que no em diguessiu que parli amb els pares, ni amb ningu de la familia etc, perquè aixo es l'ultim que faria.
I tambe he escrit perque ja m'he autolesionat uns quants cops, tot i que molt poc i durant 1 dia no vaig menjar res i cada cop menjo una mica menys.... i que per molt que em vulgui suicidar, com he dit avans una part no vol.
Necessito que em digueu algo que pugui fer.
I repeteixo, mai, mai, mai dire res a la familia o coneguts etc....
Gracies de veritat.
I ho sento perque no es la categoria que toca....
Alba Garcia

Hola blue sky!
Em sap greu però com dius, aquesta consulta va més adreçada al consultori de Psicologia, i les meves companyes et podran ajudar millor.
Entenc que el que més et costi és haver-ho de explicar als pares, a la família... però si hi ha coses que et preocupen, estàs patint... no has de passar per això tu sola! A vegades parlar amb algú va bé, ens ajuda a descarregar i a veure les coses diferents.
No lluitis contra tu mateixa... et necessites per lluitar contra el que et fa mal o et preocupa. Escolta aquesta part de tu que diu que no vol suicidar-se, escolta que diu, quines propostes es fa...
Ànims bonica! Les meves companyes et podran oferir més ajuda :)
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org