Mareig i rampes als peus
Un cop al dia com a minim, em dona una rampa super fort a un dels dos peus, inclús m'he posat a cridar del mal. També hem pasa que després d'això, hem marejo fins i tot alguna vegada he acabat a terra. La meva alimentació es basa en hidrats de carboni i ou, res més
Alba Garcia

Hola!!!
Gràcies per escriure'ns!
Una rampa és una contracció del múscul, que provoca molt dolor, que dura entre uns segons o uns minuts, i tot això és perquè puja pa tensió d'aquell múscul. A vegades poden aparèixer quan fem molt esport, i no tenim prou sals minerals al cos. Estàs fent molt esport?
L'altre cosa que ens preocupa, és perquè la teva dieta només es basa en hidrats de carboni i ous? Pensa que les sals minerals es troben sobretot a les verdures i fruites, en el peix i alguns tipus de carn, les llegums... És molt important seguir una dieta equilibrada (menjar de tot) perquè el nostre cos funcioni bé.
Et recomanem que puguis anar al metge per poder saber ben bé de què et venen les rampes i com poder-les evitar, i que pugueu parlar també de quina alimentació és l'adequada per tu.
Espero haver-te ajudat!
Cuida't!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org