Amor o lio??
Havera tinc un petit problema, estic amb un noi que fa 4 anys ja vaig estar amb ell i va ser tot molt bonic, el motiu pel qual ho vam deixar no m'enrecordo pero va ser una relacio molt maca. Fa dies em va obriri i vam estar dos dies parlant moltissim a cada segon, els dies seguents ja no m'obria ni res jo tenia que anar radera d'ell fins que vam quedar ens vam liar i tot molt maco pero segueix sense parlar-me si jo no l'obro, nose que pensar si nomes em vol per liar-se o per algu mes, jo ja li he preguntat ell diu que per algu mes pero si fos algu mes tindria ganes de parlar amb mi i veurens i no es el cas, nose que fer, siusplau ajuda!!!!😥😥
Laia Sala

Hola!
Jo no puc endevinar quina intenció té ell amb tu i potser no ho sap ni ell mateix. De totes maneres et diré que una relació, per tal que sigui sana, ha de tenir dos components bàsics:
• que sigui recíproca - és a dir, que tots dos doneu més o menys el mateix (hi poseu la mateixa energia)
• que sigui pactada - que totes dues persones estiguin d'acord amb el tipus de relació: és un lio? només sou amics? us esteu coneixent i ja veureu com avança?
Pensa quin tipus de relació vols amb ell i després parla-hi per decidir què fer.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25