estic molt confosa... amor?
mira tinc un problema, durant tot el curs m'ha agradat un nen, però ara a l'estiu al no veure'l pues sento com si ja no m'agradés tant, però penso que ell sempre seia al meu costat a classe (ens deixaven triar els llocs) i, quan jo no i era, a les meves amigues, els demanava per a mi o quan estava malalta demanava que em passava però ara a l'estiu a no ens veiem gairebé i no parlem,però jo encara el trobo mono i... encara m'agrada una miqueta. Però per altra banda, hi ha un altre nen, que també es del meu curs i, el veig sempre a la piscina i ell va per a mi i, un dia em va fer un peto i sempre m'abraça i em puja a collibè i no ho se estic súper confosa,
- M'agraden els 2?
- No m'agrada cap?
També m'agradaria saber, si el nen que m'ha agradat tot el curs, creieu que va per a mi? Es que les meves amigues diuen que si, que va per a mi però jo no ho sé...
Ajudaa siusplaau
Laia Sala

Hola bonica,
Crec que el dubte més gran té a veure amb els teus sentiments. Què sents exactament per cadascun d'ells?
A vegades, el fet que una persona mostri cert interès cap a nosaltres, fa que confonguem els nostres sentiments i sentim que també ens agrada. És a dir, no pel fet que un d'ells vagi per tu, vol dir que t'ha d'agradar. Encara que sigui mono o que sigui bon noi, és important que tu notis que estàs còmode, que t'atrau i que et ve de gust saber d'ell.
Valora bé què et desperta cada noi... i si cap dels dos et desperta sufientment... serà que no t'agraden prou! no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25