em quedaré així...?
Tinc una petita obssesio,si s'he li pot dir així.
Resulta,que a mi la regla em va vindre entre 4t i 5e de primaria,i ara faré 2n d'ESO, a la tele vaig escoltar com deien que un any i mitg o dos anys després de que et vingues la regla,deixaves de creixer.Però aquest no es el problema,sóc molt baixeta,mesuro 1'55 i bueno tothom em passa,però realment això no es el que em té preocupada,tinc més que assimilat que no creixaré.
El problema esta en els pits,tinc la sensació de tenir-los petits,es a dir,no sé perquè els meus pits sempre estan en ''puntxa'' i em preocupa perquè els sostens sempre sembla que em vagin grans PERO NO,i no se em fa moltissima cosa de que es quedin aixi o no em creixin més ja que fa més de dos anys que em va baixar.
Estic super preocupada,i no vull que us penseu que es per la opinior dels altres,pero esque no m'agradda gens i em fa sentir super insegura.
AJUDA SIUSPLAU
Laia Sala

Hola petita shakespeare,
El creixement de les persones té diferents ritmes i és difícil calcular-ho. Jo no et puc dir si la teva alçada o els teus pits creixeran més, ja que és força impredictible. Pots comparar-te amb la teva mare o amb la teva àvia, però tot i així és possible que no tinguis la mateixa constitució). Per tant, potser és millor que comencis a acceptar la forma dels teus pits i si creus que els sostenidors no són els adequats, et vagis a assessorar a alguna botiga especialitzada.
Des de la moda se'ns dirigeix cap a la uniformitat (tots els pits iguals), però si t'hi fixes, totes les dones tenim els pits diferents: caiguts, de diferents formes, amb els mugrons sortits, amb les aureoles més petites, més separats, amb estries, amb pèl.... No t'obsessionis i busca la manera que et fa sentir més bé a tu mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25