Depilació
Hola!
Primer de tot us volia felicitar per la vostra feina, realment ens serveix molt d'ajuda!
Ara vaig a la meva consulta.
Vaig provar la depilació mitjançant la fricció amb aquella "manopla" depilatòria. La meva pregunta és si aquest mètode de depilàció enforteix el pèl o el debilita?
Gràcies per la vostra atenció!
Lídia Planas

Hola guapa!
Doncs moltes gràcies! Ens agrada saber que et serveix d'ajuda el nostre Consultori.
A veure, aquest mètode que ens comentes d'utilitzar una manopla no arrenca els pèls al 100%, és a dir, la gran majoria es tallen, per això és menys dolorós que la cera. Amb la manopla els pèls no es fan més forts però tampoc es redueixen, a diferència del què passa amb la depilació amb cera, amb la qual el pèl es va debilitant d'una forma més progressiva.
En el cas de persones amb molt pèl, recomanem la cera perquè és el sistema que dura més. Els pèls s'arranquen i, per tant, triguen més a sortir. Els resultats són molt bons i ajuda a què els pèls vagin sortint més dèbils.
Bé, espero haver-te ajudat a resoldre la teva consulta. Encantada!
Una abraçada!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.