Ajudaa urgeent
Porto un any que no menjo gaire, els meus pares mobliguen a k mo menji tot pero al final sempre acabo deixanto, No ho faig per canviar el meu aspecte ni res pero ma agafat k em tinc k aprimar.
Tinc 15 anys, medeixo 1,60 i peso 53 kg
Em podrieu dir alguna solucio per memjar més
Alba Garcia

Hola guapa!
A veure, dius que no vols canviar el teu aspecte, perquè que si que et vols aprimar... Bé, amb el teu pes i la teva alçada hem calculat l'índex de massa corporal i estàs bé! El teu pes és saludable, per tant si intentes perdre pes o aprimar-te pots acabar posant en perill la teva salut!
Et recomanem que sobretot facis els 5 àpats al dia (esmorzar, tente, dinar, berenar i sopar) i que cada cop que mengis seguis amb tranquil·litat. Pots parlar amb els teus pares de que et costa acabar-te la quantitat que et posen, i podeu mirar d'arribar a acords. Però pensa que ells segur que saben que és el que et convé menjar, així que has de confiar-hi!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org