Estic enamorada del meu amic milor amic amb dret de fregament
Hola,
Ja fa temps que estic enamorada del meu millor amic. Desde que tenia tres anys, estem junts i les nostres families son molt amigues. Fa 3 mesos, ell s'hem va llençar i ja pensava que tindria la oportunitat de poder sortir amb ell. Pero em vaig equivocar, em va dir que només volia "liar-se". Ho vaig acceptar, pero cada cop que ens liem em sento fatal. Se que ell em veu com un tros de carn i jo encara estic enamorada. Siusplau necessito consell!
Gràcies
Laia Sala

Hola!
Aquesta situació és complicada, sobretot per tu, ja que t'agrada estar amb ell i és una oportunitat que tens de tenir-lo més a prop, però després ets sents molt pitjor.
Jo no puc dir-te quina decisió has de prendre, però potser seria bo que parlis amb ell i li facis una nova proposta de relació. Es tracta que tots dos us sentiu a gust amb el que teniu... i si un dels dos no hi està d'acord... és molt difícil que aquesta relació sigui "sana".
Tu has de decidir què vols amb ell i també escoltar què vol ell i a partir d'aquí veure si podeu arribar a un acord on no us feu mal o bé deixar estar aquesta relació encara que ara et faci mal...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25