No sé que l'hi passa amb mi
Hola, doncs desde fa aproximadament uns 2 mesos que parlo amb un noi per whatsapp. Ens vam coneixer a instagram i als pocs dies ens vam donar els telefons. Parlem cada dia desde el començament de la nostra relació. La nit de Sant Joan va ser la primera vegada que ens vam liar i tot va anar igual que abans encara que els dos estavem més carinyosos per whatsapp. Un mes més tard ens vam trobar en unes festes i ens vam liar 3 vegades en una setmana i tot anava perfectament. Parlavem fins les 4 de la matinada gairebé cada dia i amb una actitud bastant carinyosa. Tot anava perfectament. A l'agost vam començar a quedar per parlar , és a dir no només per liar-nos sinó per parlar i coneixen's millor. Quedavem uns dos cops per setmana. Tot anava perfectament però abans d'ahir vam quedar i després alguna cosa va cambiar en ell-
Al whatsapp no és tant carinyós com ho era abans i tarda bastant més en contestar-me. Ahir a la nit l'hi vaig preguntar que si l'hi passava alguna cosa amb mi perquè el notava amb una actitud bastant rara i com a resposta em va dir que estigués tranquila que no l'hi passava res amb mi. Però no l'acabo de creure, no té la mateixa actitud que abans i no entenc el perquè.
Espero que em doneu alguna resposta al seu repentí comportament. Gràcies adolescents!
Laia Sala

Hola anònima,
Nosaltres, des d'aquí no podem endevinar què ha passat perquè tu el notis així. Hi ha moltes opcions i no sabem quina és la "bona":
• Potser tu estàs més vigilant i notes canvis que en realitat no existeixen
• Potser ell estava rallat per un tema familiar i no en vol parlar
• Potser està valorant la vostra relació
• Potser estava en un lloc on no podia parlar
• Potser necessita una mica de distància
• ...
No t'avancis als esdeveniments ni intentis forçar-los. Si ell et diu que està tot tranquil... creu-lo! i si hi ha algun problema o algun canvi... ja t'ho farà saber. Per molt que preguntis, per molt que insisteixis, si ell no en vol parlar, no ho farà. Per altra banda, si aquesta situació no et fa sentir còmode, si no t'agrada aquesta actitud o no vols "esperar" que ell tingui un canvi de comportament.... tens tot el dret a marcar els teus límits sobre aquesta relació ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25