Péls groixuts
Hola, tinc 14 anys i em depilo amb cera, la cosa es que els péls igualment em creixen molt gruixuts,i a més ràpid. Hi ha alguna cosa que pugui fer? Tambié cal dir que vaig als centres de Depilane i m'han dit que cada vegada que en depili els hi digui per posarme una ampolleta amb un líquid per fer el péls més fins. El podríeu donar més consells?
Lídia Planas

Hola bonica!
No pateixis. Tenir pèl a la teva edat és una cosa molt normal. Pel què ens comentes (que tens molt pèl) fas ben fet de depilar-te amb cera, perquè és el sistema que dura més. Els pèls s'arranquen i, per tant, triguen més a sortir. A mesura que et vas depilant amb cera els resultats van sent més bons i s'ajuda a què els pèls surtin cada vegada més dèbils.
Respecte de l'ampolleta que ens comentes està molt bé que la utilitzis com a complement de la depilació ja que, d'aquesta manera, vas retardant una mica el creixement dels pèls. Les ampolletes es fan servir entre depilació i depilació i actuen de 2 maneres: retardant el creixement dels pèls i facilitant després la depilació, ja que debiliten el pèl des de l'arrel. Només actuen contra les cèl·lules de creixement del pèl i s'apliquen després d'haver netejat bé la zona depilada a través d'un massatget circular fins que quedin ben absorbides.
Bé, espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada guapa!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.