Millor amiga ?
Últimament ja no és el mateix amb la meva millor amiga . L'estimo moltisim però estic una mica cansada de tot el que fa , fa coses que no m'agraden gens com per exemple: vol anar de 'guai' és a dir que vol ser' malota' és patètic però ella farà. Estic cansada del seu comportament la estimo moltisím però ami això no em sembla bè. Desprès quan jo ho vaig deixar amb el meu ex vaig estar amb depressió i ella l'únic que va fer va ser enviarme un misatge dien que stav farta de que jo plores per ell etc i que no li parelès més d'ell . Ami això em va sentar fatal però quan ella li va passar una cosa semblan amb un tio que sudava d'ella jo vaig estar a sobre tot el dia . No se ja que fer. Ademés aquest any be un amiga seva al insti que es porta molbè amb ella i ella dons és una mala influència i sempre que esta amb ella o algu així m'acaba deixan de banda , quant tenim problemes sempre m'haig de disculpar jo i ja estic cansada si ho llegueixes carlota dirte que cambis siusplau.
Laia Sala

Hola anònima,
Crec que tu mateixa ja veus que aquesta relació no és recíproca i no t'agrada aquesta situació. Potser hauràs de parlar amb ella per explicar-li com et sents i deixar que ella expressi també el que sent.
Per altra banda, també et diré que les amistats canvien i evolucionen a mesura que canvien i evoluciones les persones que en formen part. Potser ara esteu en una època en què us costa trobar espais en comú i en què estareu més distanciades.... no passa res! El temps (i la vostra voluntat) ja dirà si torneu a trobar-vos, si reforceu l'amistat o bé queda com un bonic record d'una amistat de la infantesa.
El més important és que tu t'envoltis de persones que et fan sentir bé, que t'accepten tal com ets i amb qui tu confiis.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25