Amor..
Hola,
Fa molt de temps que m'agrada un nen de la meva classe pero com ell tenia novia i jo no em trobava molt pillada per ell va anar passant el temps pero ara fa una semana vaig començara a tontejar amb el seu millor amic pero el que em preocupa no es aixo, el problema es que ahir, despres d' estar casi tot el dia parlant amb ell per telefon, em va dir per whatsapp que ell sempre havia tingut dos amors, un era la seva novia i l'altre era jo, pero jo era un amor prohibit perque te novia pero cap dels dos sabem que fer perque la seva noivia es molt amiga meva i no vull que ho passi malament perque ell tambe se l'estima a ella... No se si m'he explicat molt be pero bueno, algun consell de que puc fer?
Laia Sala

Hola!
Quan hi ha un triangle amorós... sempre hi ha alguna persona que acaba patint.
Però primer de tot has de veure què vols tu:
• Vols declarar-te a aquest noi i veure com reacciona
• Vols esperar a veure si deixa la seva parella per declarar-te
• Vols intentar oblidar-lo perquè ell ja té parella
Pensa bé quina de les opcions s'adiu més a la teva forma de pensar. Sé que és difícil, però has d'actuar coherentment amb la teva forma de ser. Pensa primer què necessites tu i quin paper vols tenir dins aquesta parella. A més, hi ha un altre factor: vols tenir com a parella una persona que ha enganyat a la seva parella?
A vegades hi ha amors "platònics" que millor que es quedin en la imaginació... no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25