Al que més estimo encara que em fagi mal o pel que sento alguna cosa i sé que em farà bé?
En el meu grup d'amics hi ha un noi que m'agrada i molt. Però no és un amic qualsevol, tenim un tracte diferent, però no molt agradable, és a dir, tenim una manera molt diferent de pensar i de ser i sempre ens enfadem. Abans era més com una tonteria, aquella amistat de que no soportes a l'altre persona i us dieu de tot però en realitat us estimeu i ho sabeu, però ara les bromes me les prenc malament i tenim enfads grossos crec que la raó és perquè ara sento algu per ell i em fan més mal.
A part d'això, l'altre dia vaig conèixer un amic d'un amic meu i vam connectar molt erem igual teniem tant en comú i semblava que ens coneixessim de tota la vida. Vaig parlar amb ell per les xarxes socials i em va començar a atreure, però no lo suficient per oblidar-me del meu amic. Més tard em va enviar un missatge dient-me tot el que sentia per mi i vaig quedar de pedra perquè com m'atrau no vull deixar anar la oportunitat però per l'altre banda si tinguessim algu pensaria amb el meu amic i em faria mal tan a mi com a ell, o això crec.
M'ovlido del meu amic encara que em costi i sol relació d'amistat? Persegueixo el que sento de veritat? Per què estimo més al que em fa mal i no al que sé que em farà bé?
No se que fer. Ajuda siusplau.
Laia Sala

Hola!
Jo no conec quins són els teus sentiments, i suposo que durant aquests dies hauran anat evolucionant.
Entenc el que preguntes, ja que el teu cap et diu que aquesta persona nova és més "adequada" per tu. El problema és que els sentiments necessiten un temps per néixer i anar-se formant. Segurament necessites passar més estones amb aquest noi per comprovar si aquesta connexió, aquest feeling inicial va a més o no. Dóna't un temps per anar-ho veient i no forcis les coses, no et pots obligar a enamorar-te d'ell.
Per altra banda, aquest teu amic que et tracta malament... de veritat vols estar amb algú que et fa sentir així? De debò creus que això és amor? Hi pot haver atracció, però el fet que hi hagi atracció no implica que necessàriament hi hagi els element per tenir una relació de parella sana (respecte, tolerància i cura). Així que... imagina't com seria tenir una relació amb ell si ara ja et fa aquests comentaris ofensius... (hem d'aprendre a protegir-nos i prevenir futures situacions).
Finalment, la nostra recomanació és que et donis un temps per anar veient com et fa sentir cadascú, si et sents a gust, si et sents acceptada i si et sents completament natural amb ells. Si hi ha un dels dos nois amb qui et comportes de manera diferent o més cohibida o vigilant la teva manera de ser... potser és que no és l'adequat, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25