pff
Hola, primer de tot m'encanta tot el treball q feu.
1.Tina una millar amiga, son millos amigues desde petita, però desde fa una menos em começa a caure una mica malament, aquest any m'he fet més amb una altre persona i estem mes juntes ella m'enten mes, quan li explico un secret ella siempre m'ajuda i encanvi la meva millar amiga sempre va al contrari del que dic. La meva millar amiga i jo ja ens vam enfadar porque estava mes amb l'altre nena, no sé que fer si deixo de ser la seca millor amiga o seguiexo, avegades o penso pr s'em fa estrany que ella ja nomas sigui la mesa amiga ns que fer?
2. cinc un problema amb i mateixa m'agradaria que m'ajudesiu, com sempre hi ha la gent popular i la que no, donos jo no ho soc pr vais amb gent popular bueno el cas es que queden per anar a blocs i a mi com em deixen una mica de vanda saps, queden sense mi dent meu i jo donas em sento malament com puc fer porque no em senti tant malament?
3. Les nenes de un altre insti em cauen super be pr em fa corte quedar amb elles i ns q fer i ha una en especial pr s,empire li dic per quedar i tampoco som tant amigues ns k fer siusplau ajudeu-me.
4. apuesta es l'ultima pregunta gracias per respondre totes les preguntes m'agrada un nen no ens fem molt nomes quedo amb ell quan quedem amb grup i ja sta, ell prefereix moltes persones abana que jo i no se k fer se que es amor pr mai l'aconseguire, no vull quedar amb ella porque no ens coneixem, m'agradaría que per cuasualitat ens coneixesim mes i quedesim sn q fer siuplau ajudeu-me
pd: gracies per responder totes les preguntes i tmb ns porque tinc el traductor amb castella i han algunes paraules q están amb castella
Laia Sala

Hola!
Gràcies per les teves paraules, intentaré respondre't tots els dubtes:
1. És natural que la relació d'amistat amb una persona canviï a mesura que les dues persones evolucionen. Si ara no et sents tant propera a ella, no passa res! Posa una mica de distància i ves veient com va. És important que quedis amb persones amb qui et sents a gust i et fan sentir bé. Tampoc cal que la deixis de banda, simplement tingues clar que pots quedar amb qui tu vulguis.
2. Ui! això dels populars i els no populars... ens fa sentir molt malament! Ningú se sent bé a cap dels dos "grups", ja que els no populars volen ser populars i els populars fan el possible per mantenir-se a "dalt". La meva recomanació és que quedis amb qui tu vulguis i si ells queden pel seu cantó, també tu pots quedar amb altres persones. Com més oberta de ment i d'amistats siguis, menys patiràs, perquè tindràs una xarxa social més ample.
3. El mateix et dic, si et ve de gust li proposes quedar! Si a ella no li va bé, doncs quedes amb una altra persona. No podem obligar a ningú a ser amic nostre, de manera que si l'interès és mutu, funcionarà! I si una de les parts no vol quedar... ho hauràs d'acceptar ;)
4. Si realment t'agrada, prova un dia de quedar-hi a soles (o prova abans a parlar amb ell a través de les xarxes socials). Si ell no et segueix el fil.... potser hauràs de passar pàgina, encara que et sembli difícil...
Espero haver-te ajudat, una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25