problemes amb els nois
Tinc 16 anys i no m'he liat. En tinc moltes ganes, però el que passa és que quan m'agrada un noi, no sé que e de fer per apropar-me a ell. Sóc una persona molt tímida i més amb aquest tema, per tant em costa molt actuar davant d'aquesta situació. Aquest estiu m'han semblat interesaants dos nois, un dels quals el vaig "conèixer" en un concert. Vam intercanviar unes quantes mirades i jo el trobava bastant guapo, en fi, que no em vaig atrevir a demanar-li el número, instagram o el que fos, i ara m'arrepenteixo. M'agradaria que em diguessiu algún consell per lligar, tenint en compte que sóc molt vergonyosa, merci
Laia Sala

Hola!
Aquestes situacions són estranyes perquè no saps com reaccionar i quan han passat t'apareixen un pilot d'opcions sobre com actuar. No tinguis pressa per liar-te amb ningú, ja que el teu cos ja t'avisarà quan estigui preparat i trobi una persona que realment l'atrau. El tema de lligar és un aprenentatge i aquesta vivència farà que a partir d'ara demanis l'insta a la persona que t'agrada.
De totes maneres... si no ha passat res, potser és millor així! A vegades és millor tenir un bon record, una anècdota d'algú que et va marcar en l'anonimat.
Ves vivint situacions i quan et trobis còmode amb algú... ja notaràs que el teu cos et demana apropar-t'hi més ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25