Ns que fer amb el tema del lio
Holaaa! Estic feta un lio
Yo soc una tia que atraeixo molt als tios incluint als que son mes grans que jo. Siempre m'han dit que per la edat que tinc soc molt madura y estic molt be fisicament. M'han demandat de liarme bastantes vegades, pero tot i aixo encara no me he liat. Y ningu ho sap, jo sempre vaig dient que em vaig lia una vegada. Em dona por liarme, per si no ho ser fer be y quedo com una pringada. O ns pot ser es perque encara no he trobat el tio perfecte per liarme per primera vegada. Em podrias donar algun consell? M'hauria de liar amb qualsevol? Hauria de tenir por per si no em lio be?
Laia Sala

Hola morenita,
Si no t'has liat amb ningú segurament és perquè no has trobat ningú amb qui et sentis prou còmode per fer-ho. A més, el nostre cos és molt savi i ens avisa quan estem preparats i quan no ho estem.
No és cap vergonya no haver-se liat amb ningú, no has de mentir!
I pel que fa fer-se un petó... et diré que hi ha tants petons com persones i els petons seran diferents segons amb qui te'ls facis. Només t'has de deixar portar... Al princpi apropa els llavis i deixa que el teu cos et vagi guiant.... i mica en mica ja notaràs que et ve de gust obrir-la una mica i deixar que les llengües es toquin.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25