El grans ...
Hola bon dia . Jo tinc molts grans , i em dona vergonya tenir tants perque la gent es eiu de mi , es riu de que tinc molts grans a la cara , i em diuen de tot . Com puc fer per no tenir grans ?
Lídia Planas

Hola bonica,
No t'ha de fer vergonya tenir grans, és normal que en surtin durant els processos de canvi i creixement. A més, els grans es poden tractar i curar-se. Nosaltres, com a experts en Imatge personal, et podem recomanar que segueixis una rutina consistent en rentar-te la cara, almenys dues vegades al dia amb productes específics per tractar l'acné. Una altra cosa molt important, i que sovint oblidem, és que no ens hem de tocar els grans amb les mans, ja que d'aquesta manera només aconseguim que s'extengui la infecció.
En aquests casos també recomanem fer-se una higiene facial, almenys un cop al mes, que t'ajudarà a netejar, tractar i hidratar la teva pell. De totes maneres t'aconsellem que et posis en mans d'una professional, que et pugui veure els grans i fer-te un diagnòstic correcte. Així et podrà recomanar quin és el millor tractament que pots seguir.
Ja veuràs com els grans comencen a desaparèixer mica en mica.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada molt gran!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.