Depilació
Hola, el meu problema es que em vull depilar tota la vulva però no tinc nidea de com fer-ho. No li vull preguntar a la meva mare ja que no vull que s'enteri que ho fare amb el meu novio i em fa vergonya preguntar-li a les meves amigues. Vaig provar de depilar-me amb la cuchilla però a la zona dels llavis nose com fer-ho...
Gràcies adolescents.cat per ajudar-nos en tot de veritat sou els millors!
Lídia Planas

Hola bonica!
Per depilar aquesta zona del cos, que és molt sensible, et recomano fer-ho amb cera, ja que si ho fas amb la maquineta d'afaitar et causarà picors que et poden resultar molt molestos. A més a més, amb la 'cuchilla' els pèls et sortiran cada vegada més forts i no se t'arrencaran des de l'arrel.
La cera no fa gaire mal (només és el moment de la tibada), et deixarà la zona ben depilada i els pèls més debilitats, amb la qual cosa et tardaran més a sortir. Pots fer-te la depilació amb cera en qualsevol centre d'estètica o als nostres centres, on també oferim aquest servei.
Per qualsevol altra consulta, aquí estem.
Una abraçada forta!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.