Cabells
Holaa, Sóc una noia amb els cabells per les espatlles, me'ls vaig tallar a principis d'estiu.
Ara fa un temps, mes o menys a principis d'agost, em van començar a caure els cabells, però o sigui molt bestia!!
Em podrieu dir, que em passa o que puc fer-hi??
Moltissimes gracies!!
Sabina Vilagrasa

Hola bonica!
És molt normal que en aquesta època de l'any, just abans de l'arribada de la tardor, els cabells caiguin molt. Això fa que puguis pensar que et pot passar alguna cosa però no t'espantis! Els canvis d'estacions són moments delicats per als cabells, tan pels canvis de temperatura com perquè arriben deteriorats de l'estiu, quan han rebut les exposicions del sol o de l'aigua del mar.
De moment, per evitar que la caiguda sigui tan dràstica, et recomanem que no abusis de l'assecador i la planxa i que utilitzis un xampú adequat al teu tipus de cabell. A més, un cop a la setmana, també pots aplicar-te una mascareta especial per evitar la caiguda dels cabells per tal d'enfortir-los una mica.
Per cuidar el cabell és molt important l'alimentació que segueixes. Així, per exemple, els cereals, fruits secs, llegums,...t'ajudaran a enfortir l'arrel. També t'aconsellem que, si et fas cua, no te l'apretis molt fort i que evitis anar-te'n a dormir amb el cabell moll.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes! I no et preocupis més del compte perquè ara en aquesta època és ben normal que caiguin molt!
Un petonet!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.