Dubtes absurds de depilació
Bones! Primer de tot, gràcies per la feina que feu a diari!
Tinc dos dubtes/problemes; quan em depilo amb maquinilla (no se com es diu "cuchilla" en català) tinc la sensació de que el broncejat marxa, és posible? I l'altre és que quan em depilo (sobretodo la vulva) el surten granets vermells que piquen bastant... Suposo que és normal, perqué también tinc la pell molt sensible a tot el cos, però els puc fer marxar o fer que no surtin? Quan em poso crema no em pica, però els granets segueixen allà i si em torno a depilar poc temps després, em faig ferides...
Algún consell?
Gràcies d'avançat!
Ana Valero

Hola guapa!
Quan et depiles amb la cutxilla rasures la pell i elimines cèl·lules mortes, de manera que, mica en mica, se'n va el bronzejat. En el cas de la depilació amb cera també et passaria el mateix, ja que s'eliminen aquelles cèl·lules que, més endavant, acabaran caient de forma natural. Per evitar que el bronzejat marxi tan ràpid la clau és hidratar molt la pell.
Pel que fa al tema dels granets, la pell de la vulva és molt sensible i, per tant, és molt fàcil que amb la cutxilla et puguis fer algun tall i que et surtin granets. Els grans poden sortir per 2 motius: perquè la pell s'irrita amb l'agressió de la cutxilla o perquè el pèl no pot acabar de sortir i això fa que s'enquisti. El meu consell és que provis de depilar-te aquesta zona amb cera i que, sobretot, evitis passar la cutxilla per sobre dels granets, ja que sinó no cicatritzaran.
A més, és fonamental mantenir sempre la pell ben hidratada, ja que d'aquesta manera pateix molt menys, o sigui que ja fas molt bé d'hidratar la zona.
Espero que els granets vagin millorant. Qualsevol altra consulta ja saps on trobar-nos.
Una abraçada bonica!
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.