Cames
Be la meva consulta es que si em depilo amb aquells maquina (no se com es diu...) es el mateix que amb cera, si arrenca els pels igual? I quin es mes eficaç?
Gracies per respondre
Ana Valero

Hola bonica,
Amb la depilació amb la màquina que ens comentes o cutxilla el pèl surt més ràpidament i molt més gruixut, de manera que, sovint, s'ha d'estar repassant la zona de nou. Això fa que, a vegades, segons quines parts del cos es puguin irrritar i, fins i tot, puguin sortir alguns granets una mica molestos. En canvi, amb la depilació amb cera s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i més fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest.
Un altre mètode és la fotodepilació amb la qual aconseguim anar eliminant el pèl de forma progressiva. És un tractament perfecte per començar a fer-lo a la tardor. Normalment es recomana que siguis major d'edat, perquè com el creixement del pèl és una tema hormonal, els resultats són molt millors quan ja s'ha completat aquest procés.
Moltes gràcies escriure'ns!. Qualsevol altra consulta, encantada de poder-te ajudar!
Una abraçada guapa!
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.