Com ho puc fer?
Bona nit,
tinc una pregunta...
Sóc una persona molt peluda i des de bastant jove que tinc pèls al cul... tinc la necessitat de depilar-me¡ls pq em molesten... quina és la millor manera de fer-ho? i la més duradera...
Gràcies!
Ana Valero

Hola guapa!
En primer lloc comentar-te que és normal que surtin pèls en aquesta part del cos. Si no te'ls has depilat mai et recomanem que t'ho facis amb cera, ja que es tracta d'una zona molt sensible. Moltes noies tenen pèls al glutis i, per això, els centres de bellesa oferim la possibilitat de depilar aquesta zona.
La depilació amb cera no et farà mal, et deixará la zona molt neta de pèls i els que et creixin t'aniran sortint més suaus i fins, de manera que amb el temps també s'aniran debilitant. A més, és el mètode de depilació amb què els pèls et tardaran més a sortir.
Gràcies a tu per la consulta.
Un petonet!
Ana
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.