Depilació xixi
Hola,
Aquest any m'he canviat d'equip de bàsquet i en aquest equip després dels partits esdutxen (en el altre equip ens dutxaven però a casa), i el problema és que jo no em depilo el xixi i no sé com el porten les altres noies normalment. Si em poguéssiu donar algun consell per ajudar-me a no ensenyar-ho molt o si podeu dir-me com es porta normalment.
gràcies, cracks!
Ana Valero

Hola guapa!
En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.
Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis.  Normalment les noies que es depilen solen portar una engonal brasilenya o caribenya.
Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Gràcies a tu per confiar en nosaltres!
Una abraçada i molta sort en els partits! :-)
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.