cabells bruts
Hola!!
Em rento els cabells un dia si, un dia no amb dues rentades de xampu. pero el dia que em toca rentarmels ja sem veu molt brut, com greixós. Em podrieu dir alguna forma de q e meucabell sem veies més net?
gracciess
Sabina Vilagrasa

Bon dia guapa,
De moment et podem recomanar, tal com ens comentes, que no et rentis el cabell cada dia (com a mínim mira de deixar un dia de descans) i no facis servir molt sabó, ja que a vegades ens posen molt xampú i no acabem d'esbandir bé el cabell.  Sobretot és important que el xampú que utilitzis sigui el més adequat per al teu tipus de cabell.
També hauries d'evitar utilitzar productes com el sèrum que, d'entrada, et poden anar bé però que a la llarga pot acabar empitjorant la situació del cabell greixós. A més, et recomanem no abusar de la planxa i no tocar-se el cabell contínuament.
Com sempre, es bàsic seguir una bona alimentació i beure molta aigua.
Qualsevol altra consulta, les professionals de Depiline et poden atendre per aquí o visitant els nostres centres.
Una abraçada bonica!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.