TdR
Hola!
He de fer el treball de recerca aquest any i he decidir el tema ja.
He demanat idees al consultori de psicologia, però també m'agradaria fer-ho aquí ja que els transtorns de l'alimentació necessiten tenir veu i ser més visibles. Alguna idea?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
La veritat és que nosaltres no recomanem fer el treball de recerca sobre els trastorns de la conducta alimentaria. Tot i així pensem que tens raó en que és important que la societat prengui consciencia de lo greu que son aquests trastorns. El treball de recerca t'acompanyarà durant força temps així que el que és molt important és que el tema t'agradi molt i tinguis ganes d'implicar-te amb el tema.
Pel que fa a la nostra temàtica podria ser interessant estudiar la influència de les xarxes socials en els ideals de bellesa. Si el fas estarem encantades de llegir'l-ho.
Ens el pots enviar al mail de l'ACAB. O contar amb nosaltres pel que necessitis.
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar
Psicòloga