Cabell+maquillatge
Hola, tinc 14 anys i des de meitats d'estiu fins ara que cada cop que em pentino, se'm cau un munt de cabells, a la mínima que em passo la má pel cap ja hi tinc algun cabell. A principis de septembre vaig anar a tallar-me les puntes, pero encara se'm segueix caient, quan abans mai em passava. Que puc fer?
Despres, em recomanarieu alguna marca especifica per fer la ratlla? Que sigui fina i que vagi be. I alguna marca també de rímel 'que es noti', lo mes economic possible.
Gracies!
Ana Valero

Hola guapa!
És molt normal que en aquesta època de l'any, just abans de l'arribada de la tardor, els cabells caiguin molt. Això fa que puguis pensar que et pot passar alguna cosa però no t'espantis! De moment, per evitar que la caiguda sigui tan dràstica, et recomanem que no abusis de l'assecador i la planxa i que utilitzis un xampú adequat al teu tipus de cabell. A més, un cop a la setmana, també pots aplicar-te una mascareta especial per evitar la caiguda dels cabells per tal d'enfortir-los una mica.
Per cuidar el cabell és molt important l'alimentació que segueixes. Així, per exemple, els cereals, fruits secs, llegums,...t'ajudaran a enfortir l'arrel. També t'aconsellem que, si et fas cua, no te l'apretis molt fort i que evitis anar-te'n a dormir amb el cabell moll.
Pel que fa al maquillatge, en l'actualitat hi ha moltes marques que són de qualitat i també molt assequibles de preu, com per exemple, Maybelline i Parisax Professional.
Un petonet!
Ana.
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.