Cabells bruts
Hola, tinc una pregunta. Els cabells se m'embruten amb molta facilitat, casi cada dia me'ls he de rentar perquè si no els tinc bruts. Que els fa ficar-los bruts? Com ho puc solucionar?
Moltes gràcies!!
Lídia Planas

Hola guapa,
El fet que et vegis els cabells bruts pot ser degut a diversos factors. Però et donarem alguns consells per intentar resoldre el problema. Utiliza un xampú adequat al teu tipus de cabell i evita posar-te molt acondicionador, ja que un ús excessiu pot ser perjudicial, el pots aplicar un parell de cops a la setmana a les puntes, mai a les arrels.
Rentar-se el cabell cada dia també pot provocar efectes negatius en aquest ja que pot acabar amb la grassa natural, deixant-lo sec i més dèbil. A més, fer servir massa la planxa o el secador també pot debilitar i danyar el cabell a causa de l'excés de calor. Procura deixar alguna vegada que se t'eixugui per si sol.
Si veus que el problema persisteix, pots consultar al teu perruquer/a o visitar-nos als centres Depiline, on també et podem assessorar.
Ja ens comentaràs com et vas notant els cabells.
Un petonet!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.