quin tractament o xampú em recomeneu
Hola, sóc rossa i marró clar (color or).Fins fa un temps utilitzava el xampú Jahonson's Baby però el final vaig canviar al Timotei de Camamilla.Tots els xampus que utilitzo són de camamilla perque sino m' enfosqueix el cabell.
M' agradaria saber si hi ha algun tractament xampu més adecuat per el meu tipus de cabell (de Camamilla i que NO porti acondicionador).
Lídia Planas

Hola guapa,
El més important és que utilitzis un xampú 'específic per a cabells rossos', ja que la camamilla els aclareix. Amb el xampú per a cabells rossos aconseguiràs la brillantor i lluminositat que necessiten. A més, aquests xampús estan formulats per protegir les fibres capil·lars de qualsevol agressió, de manera que tindràs un cabell fort i ple de vida.
És fonamental que facis servir un condicionador específic, que et proporcionará la hidratació i nutrició necessàries. Un cop a la setmana també et pots aplicar una mascareta.  N'hi ha de diferents marques i a preus força assequibles. Això sí recorda que siguin productes específics per a cabells rossos. Només així podràs garantir un bonic color daurat.
Una abraçada!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.