embaras? nooo:( 12 anys!!!!!
hola avui he tingut relacions sexuals amb la meva parella sense protecciò...pero avans de que eyacules dons es treu per no eyacular dints meu... la meva parella quan el vaig mirar vaig veure que va eyacular fora al llit i a la seva mà, pero quan vaig anar al lavavo vaig introduir-me dits i amb la ungla vaig treure com un lìquid blanc una miqueta enganxòs...i tinc dubtes de si es semen o es normal de la vagina o es ''flujo vaginal''?? ajudeu-me, ja amb vaig pendrè 2 pildores i no bull pendrem la 3ra...tinc nomès 12 anys!!!!!!!
Mariona Busto

Hola anonimlauri!
Doncs aquest líquid blanc que vas treure podria ser flux vaginal, però també podria ser semen... pensa que sempre que es mantenen relacions sexuals sense preservatiu es corre el risc d'un embaràs no desitjat i també del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Has de saber també que els nois abans d'ejacular alliberen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous i per tant no podem dir-te que no hi ha risc d'embaràs.
Com saps la pastilla de l'endemà només ha de fer-se servir quan el mètode anticonceptiu falla, però no pot fer-se servir com a anticoncepció habitual, ja que és un mètode d'emergència. Et recomanem que vagis al teu CAP i expliquis la situació perquè et diguin si està indicat en aquest cas prendre de nou l'anticoncepció d'emergència.
És molt important que us plategeu seriosament fer ús d'algun mètode anticonceptiu, el preservatiu per exemple, ja que d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat