VARIS TEMES URGENTS!!!
Hola. Gràcies per tot el que feu,m'heu ajudat un montón.
El cas es que m'agrada el meu millor amic desde fa molt i ell ja em va dir que jo li agradava, el cas es que vam sortir pero al final vam tallar, i ara ell te novia i jo estic tope nerviosa perque l'altre dia ja li vaig dir el que sentia.Pero em va dir el que tots...que seria el segon plat(pero no amb aquelles paraules clar...).Alguns trucs per que JO li cridi l'atenció(que tampoc em ratllaré estant tota l'estona esperant-lo,com a máxim ho intentaré una setmaneta i si no dunciona doncs ja pasaré definitivament d'ell).
L'altre tema.
Fa temps que estic començant a sentir alguna cosa per una amiga,però no sé si és amor o no...El cas es que vaig somiar amb ella...pero com vosaltres dieu això no cal que signifiqui res...però i si significa??Ja sé que no sou adivins ni teniu posions màgiques d'aquestes que dieu a altres consultes...però almenys algun consellet sobre aquests des temes...
Moltíssimes gràcies per tot,us estimooo!!!
Mariona Busto

Hola Anònima!
Fer el pas de dir-li el que sents, segurament no ha estat fàcil, però és important que si ara ell té parella, ho respectis i ho acceptis. El millor consell que et podem donar per cridar-li l'atenció és que siguis tu mateixa, sempre, que et mostris tal com ets, ja que això és el que més pot enamorar a algú. Quan intentem ser qui no som, només per agradar als altres, acaba notant-se i no sol funcionar.
Pel que fa al que estàs començant a sentir per la teva amiga, dóna't temps per anar descobrint què és exactament. Com molt bé dius, un somni no significa que automàticament estiguis enamorada d'ella, per tant deixa que les situacions i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudin a posar nom a allò que estàs sentint.
Una abraçada ben forta i moltíssimes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat