Perque?
Hola soc l'Oxana
Ve a la meva vida nomes he vist 5 polles,
Peró aixo no es la consulta.
La meva consulta es aquesta:
Ve el que no entenc jo esque perquè els tios son tan simples amb les noies, vull dir que jo he vist 5 polles i que ja em cansa aixo, perquè els tios es pensen que nomes amb una foto de la seva polla ja els tenim a les seves mans i no es aixi.
El que no entenc es lo del meu ex, avui m'ha enviat una foto del seu penis ( jo no li he dit que m'he la passes) i despues m'ha dit que aixo era els que m'espera el Dimecres i aixo m'ha fet molta rabia, perquè les noies nomes passem una foto aixi i ja som unes putes o unes guarres, i aixo em fot molta rabia aquesta merda de societat i de masclisme.
Que podem fer perquè la societat no sigui aixi?
Gracies un peto.
Helena Angel

Hola Oxana,
Ens encanta que reivindiqueu
el feminisme i castigueu el masclisme, efectivament tant el comentari
com la foto és masclisme. El fet que ell decideixi enviar-te una imatge
així sense que tu l'hagis demanat, és gairebé una agressió. Altre cosa seria que estiguéssiu jugant eròticament a través del telèfon i us enviéssiu fotografies pujades de to, però pel que ens expliques això no va anar així.
La pregunta que ens fas no és gens senzilla "Que podem fer perquè la societat no sigui aixi?".
En primer lloc, no quedar-nos callades, si rebem qualsevol comentari
com el que ens has indicat, en primer lloc, dir-li a ell que aquest acte
és masclisme, en segon lloc, és un acte d'ignorància ja que
en general a les noies, com dius tu, no els agrada una foto d'un penis
(els nois són més visuals i amb una imatge així es poden excitar, les
noies no), i en tercer lloc, fer el que has fet tu, denunciar-ho.
Aquesta consulta es publicarà i anar fer públiques situacions com
aquestes ens dóna forces!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat