Esmorzars
Holaa veureu crec que tinc un problema perquè sempre, SEMPRE, de dilluns a diumenge esmorzo el mateix: cereals amb llet. Però sempre els mateixos cereals. Per una part, penso que hauria de variar però és que és el que tealment m'agrada i el que em fa començar el dia amb energia. És dolent esmorzar sempre el mateix? Hauria de canviar encara que sigui això el que realment m'agrada??
Alba Garcia

Hola bonica!
Primer de tot gràcies per escriure'ns al consultori ;)
Els experts recomanen que en els esmorzars ha d'haver-hi els següents aliments: Làctics (formatge, iogurt, llet,...), farinacis (derivats farina: pa, cereals,...) i fruita. Moltes vegades es recomana que es vagi variant d'aliments, però si tu dius que això et dóna energia, et ve de gust i t'agrada, no hi ha cap problema! Per fer-ho "ideal" podries incloure una peça de fruita, però també la pots prendre a mig matí.
Recorda que és important que entre l'esmorzar i el dinar es faci un refrigeri a "mig matí" perquè si esmorzes d'hora quan surts de casa, i no menges res fins al dinar, passen moltes hores i el teu cos i el teu cervell necessiten energia! Sobretot si estàs estudiant o treballant.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet (:
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org