Éstic bé?
Hola m'agradaria saber si estic bé de pes perquè no se quin és el més adequat.
Medeixo 1’53 m i peso 40 kg això està bé o és massa poc? Ajuda siusplau🙏🏻
Alba Garcia

Hola guapa!
Primer de tot, no existeix un pes adequat. Els professionals per poder fer mesurar si el pes és saludable ho fan a través del IMC, segons això i tenint en compte la teva edat, estàs dins d'un pes saludable (però si que estàs al límit d'un pes baix). Però la millor manera de poder saber si estem bé, és consultant un metge o una metgessa i aquest/a a través de valorar el nostre estil de vida et dirà si estàs sana, que al final portar un estil de vida saludable (menjar equilibrat i saludable, fer esport de manera sana...) és el més important, perquè cadascú té la constitució que té! .
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org