Punxasos
Molts cops cada dos messos o aixi i des de fa ja molt temps que em venen uns ponxassus que no em deixen viure em passa de tant en tant i quan em passa no em puc moure del mal que em fa. L'any passat un dia que tenia febre i vaig estar estirada al llit la major part del dia al aixecarma notaba com una punxa o algo extrany que podia respirar però no ho feia perquè si inflava els pumons em punxava.
Era cosa d'un segon.
Sabeu què podria ser?
Perdo per les faltes🙏🏻
Espero haverme explicat.
Alba Garcia

Hola Petitona!
Moltes gràcies per escriure'ns al consultori!
No sé si et podré ajudar gaire... Això que m'expliques és un tema més mèdic i seria necessari que ho poguessis comentar amb el teu metge o la teva metgessa.
La punxada és sempre per la part del pit? O també és a la part baixa de la panxa? No sé a quin punt estàs del teu desenvolupament, però si es tracta d'un dolor agut a la part baixa de la panxa, podria ser que estigués relacionat amb la menstruació. No sé si ja la tens o encara no t'ha vingut, però a vegades quan les dones tenim la regla podem experimentar un dolor molt intens.
Si les punxada són més a la zona del pit, a vegades es relaciona aquest dolor amb ansietat... No sé si hi ha alguna cosa que et preocupi, o estàs nerviosa... l'angoixa tot i ser un aspecte psicològic té moltes manifestacions físiques.
Et recomano que puguis comentar-ho amb un especialista de la medicina per poder saber perquè et passa i com solucionar-ho.
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org